Logo
Taniej w 4-dj - Spin Digitrack :: 1 099,01 zł ::.


Producent
Wybierz kategorię
Case (34)
punktor Na CD (5)
punktor Na słuchawki (0)
punktor Monitory (0)
Laptopy i notebooki (0)
punktor Kamery (0)
punktor Rejestratory (0)
punktor Akumulatory (0)
punktor Aparaty (1)
punktor Noże (2)
punktor Zabawki (1)
Scena (1)
punktor Podesty (1)
Silniki (0)
Statywy (182)
punktor Akcesoria (0)
punktor Części zamienne (0)
punktor Statywy do instr. Dętych (0)
punktor Statywy KLUGAR (0)
punktor Taborety-Ławy (0)
Sonda
Ile masz lat?
- 19
20 - 29
30 - 39
40 - 49
50 - 59
60 - 69
70 +
Wszystkich głosów: 381


Pokaż wyniki
Zobacz poprzednie sondy
Sonda
Jakiego rodzaju sprzętu poszukujesz lub poszukiwałeś/aś na 4-dj.pl?
CD/MP3 odtwarzacze
Gramofony DJ'skie
Kontrolery MIDI / DJ / Digital mixing
Kufry na sprzęt
Mikrofony
Miksery DJ'skie
Nagłośnienie
Oświetlenie
Słuchawki
Scena - akcesoria
Zestawy sprzętu DJ'skiego
Inne...
Wszystkich głosów: 210


Pokaż wyniki
Zobacz poprzednie sondy
Statystyki
Gości online: 4
RSS - bądź na bierząco

rss

Cennik Online

cennik online

Gwarancja
Warunki Gwarancji i Warunki Serwisowe

 


Dotyczą akcesoriów i podzespołów zakupionych w firmie 4deejays Group

(www.4-dj.pl)

  • Gwarancji na poprawne działanie sprzętu udziela 4deejays Group (zwana dalej Gwarantem) na czas określony, zgodnie z kartą gwarancyjną. Datą, od której obowiązuje gwarancja, jest data zakupu zapisana w Karcie Gwarancyjnej, będącej załącznikiem do dokumentu zakupu. Ujawnione w okresie gwarancji usterki będą usunięte bezpłatnie przez serwis Gwaranta.

  • Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np.: zainstalowanie sprzętu, konserwacja, wymiana igły itp.

  • Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia takich elementów jak: igła, membrana, potencjometry, lampy, żarówki itp.

  • Niniejsza gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.

  • Uszkodzony sprzęt Reklamujący dostarczy do serwisu Gwaranta osobiście lub przesyłką kurierską na własny koszt (po wcześniejszym otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia od punktu serwisowego). Serwis nie przyjmuje przesyłek uprzednio nie zgłoszonych.

  • Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy:

    - reklamujący powinien dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać objawy uszkodzenia,

    - reklamujący jest zobowiązany dostarczyć do serwisu Gwaranta opis wraz z uszkodzonym sprzętem i Kartą Gwarancyjną,

    - sprzęt należy dostarczyć kompletny oraz zapakowany w oryginalne opakowanie zabezpieczające przed uszkodzeniem (karton, pudełka zabezpieczone gąbką lub styropianem itp.), przed wysyłką należy skontaktować się telefonicznie ze sprzedawcą,

    - dostarczony sprzęt musi posiadać czytelne numery seryjne i nie uszkodzone plomby,

    - po wykonaniu naprawy sprzęt jest przekazywany Reklamującemu za pośrednictwem poczty kurierskiej na koszt Gwaranta,

    Wszelka odpowiedzialność związana z zapewnieniem należytego opakowania na czas transportu, ubezpieczenia, oraz innych zabezpieczeń przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie ciąży na Reklamującym.

  • Numery seryjne umieszczone na sprzęcie lub jego opakowaniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie są cechami wystarczającymi do świadczeń z tytułu gwarancji.

  • Kartę Gwarancyjną należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. W przypadku zagubienia Karty Gwarancyjnej duplikaty nie będą wydawane.

  • Zastrzega się prawo odmowy wykonania świadczeń gwarancyjnych w przypadku, gdy w Karcie Gwarancyjnej wystąpią jakiekolwiek zmiany, wytarcia, skreślenia lub zamazania.

  • W przypadku gdy zakupiony sprzęt ulegnie awarii w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty zakupu, Gwarant wymieni go na wolny od wad lub inny o nie gorszych parametrach technicznych, zgodnie i na podstawie dokumentu zakupu, po uprzednim sprawdzeniu sprzętu przez serwis. Sprawdzenie sprzętu nie powinno trwać dłużej niż 3 dni robocze.

  • Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu (np. nieprzewidziane kataklizmy, blokady granic, niepokoje społeczne, brak części, nietypowa usterka itp.). Reklamującemu przysługuje prawo do informacji na temat etapu prac serwisowych do 14 dni roboczych.

  • W przypadku warunkowego przyjęcia do serwisu Gwaranta sprzętu, który nie spełnia warunków określonych powyżej, serwis Gwaranta nie jest zobowiązany do wywiązywania się z określonych terminów.

  • Gwarancją nie są objęte:

    - uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu,

    - uszkodzenia wynikłe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania (jeśli instrukcja nie jest w języku polskim kupujący musi we własnym zakresie przetłumaczyć ją i postępować według jej zaleceń) przechowywania czy konserwacji sprzętu, a także stosowanie sprzętu niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa,

    - uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek, dostrojeń lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Reklamującego, Użytkownika, lub jakikolwiek nieautoryzowany zakład serwisowy,

    - sprzęt, który nie został dostarczony do serwisu Gwaranta w oryginalnym lub bezpiecznym opakowaniu (karton, pudełka zabezpieczone gąbką lub styropianem itp.), oraz wywołane tym uszkodzenia,

    - sprzęt, którego Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano lub zatarto, a także plomby są uszkodzone lub nieczytelne (zmienione, zatarte, zamazane),

  • Numer seryjny reklamowanego sprzętu musi odpowiadać numerowi seryjnemu podanemu w Karcie Gwarancyjnej.

  • Każdy reklamowany sprzęt serwis Gwaranta sprawdza pod względem poprawności działania. Jeżeli reklamowany sprzęt jest sprawny, Gwarant obciąża reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprzętu.

  • Po zauważeniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości wspólnie sporządzić stosowny protokół.

  • Jeżeli uszkodzenie przesyłki zostało stwierdzone po odjeździe kuriera mimo braku śladów uszkodzenia opakowania, należy sporządzić protokół uszkodzenia zawierający:

    - opis uszkodzenia,

    - nr listu przewozowego,

    - datę doręczenia,

    - oczekiwania finansowe z tytułu poniesionych strat,

    protokół ten należy dostarczyć do lokalnego oddziału firmy kurierskiej, która wykonała usługę, a jego kopię przesłać do siedziby 4deejays Group.

  • Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie niniejsza umowa, z warunkami której Klient winien zapoznać się i potwierdzić własnoręcznym podpisem, oraz postanowienia art. 577-581 Kodeksu Cywilnego.

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Jak kupić na raty



Towar dnia
2 696,00 zł z VAT
2 191,87 zł netto
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia Wpisz jego unikalny numer
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Partnerzy

dj sklep - sprzęt dj

Profesjonalne CV LED Sklep DJ Skup Aut Szczecin


O pozycję strony dba Epsilon SEO

5822516
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zgoda

4 Deejays Group ul. Parkowa 27/2 71-634 Szczecin tel. (+48) 502 183 008 office@4deejays.pl

statystyka
Aktualna Data: 2017-11-24 06:20
© 4-dj.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.